Nadšený pedagóg a kouč. Už od strednej školy som sa zaujímal o politiku a svetové dianie, a preto som sa rozhodol študovať Európske štúdiá a medzinárodné vzťahy. Ambície, vrátane tej pomáhať ľuďom v spleti finančného sveta som si napĺňal niekoľko rokov vo finančnom biznise. Neskôr ma frustrácia zo spoločenskej situácie motivovala k rozhodnutiu pomáhať tejto spoločnosti skrz vzdelávanie mladej generácie – stal sa zo mňa pedagóg na základnej škole - pôsobím ako pedagogický asistent a pracujem v triede s deťmi so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami a učím (alebo skôr nechávam učiť sa) žiakov občiansku náuku.
Koučovanie by som chcel priniesť , vrátane tej našej, aj do iných škôl a všeobecne pomôcť mladej generácií na jej ceste k objavovaniu a sebapoznaniu.
Prečo koučuješ:
Koučing považujem za „inú“ formu zmysluplného rozhovoru a komunikačného kontextu, ktorý vedie ku konkrétnemu, uchopiteľnému a užitočnému výsledku, ktorý obohacuje na oboch stranách. Celý svoj pracovný i súkromný život bývam najšťastnejším vtedy, keď vidím človeka ako realizuje malé i veľké pozitívne zmeny.
Prečo EduCoach a koučing mládeže:
Myslím si, že mladá generácia si zaslúži našu pozornosť dnes oveľa viac ako kedykoľvek predtým. Teenageri a mladí čelia výzvam postfaktuálnej doby, inflácií „tekutých“ a emočne nestabilných vzťahov a množstvu rôznorodých identít. Aby zvládli uchopiť svoju budúcnosť, podpora nás „dospelých“ môže byť pre nich nápomocná. Popri rodičoch, ktorí ich milujú, učiteľoch, ktorí ich naučia, kamošoch – rovesníkoch, s ktorými zdieľajú zážitky, radosti i trápenia, psychológoch, ktorí im pomôžu vyznať sa v sebe, potrebujú ešte inú úroveň vzťahu – a to je rovnocenný partnerský vzťah, ktorý umožní nehodnotiacu reflexiu - kouč môže byť v tejto náročnej dobe pre mladého človeka ten, kto mu pomôže objaviť jasnejšiu perspektívu, aby mohol/mohla držať svoju budúcnosť pevne v rukách.